Zaproszenie na BLOGA opis mojej osoby


     Na wstępie chciałbym się z Wami wszystkimi przywitać CZEŚĆ

Właśnie czytacie moje pierwsze słowa na blogu, wcześniej pisałem jedynie pojedyncze artykuły, nagrywałem i nadal kręcę filmiki (relacje) z wypadów wędkarskich.
Zatem wędkarstwem zajmuję się już ładnych parę lat. Parę ? Dlatego tak mało bo mam dopiero może i aż 20 lat :D Wędkarstwo nałogowo wciągnęło mnie około 7 lat temu, zaczynałem przesiadywać dniami i nocami na różnych forach wędkarskich przeglądając i ucząc się sztuki łowienia. Początki były bardzo trudne ale można było gołym okiem zobaczyć progres i rozwój własnych umiejętności. Spędzone godziny nad wodą opierane teorią z internetu zaczynały przynosić małe sukcesy a później i większe. Może jeszcze napiszę czym w wędkarstwie prócz kręcenia filmów (link do kanału) się zajmuję. A mianowicie jakieś 3 lata temu, może i dłużej (ciut) zacząłem strugać woblerki (link do obejrzenia), oczywiście trening czyni mistrza, pochwały i łowione ryby motywują do dalszej pracy oraz wymyślania nowych wzorów. Teraz w nowym sezonie chcę "odpalić mocno z kopyta" projektując kilka nowych modeli, głównie brakowało mi na szczupaka, sandacza, nad tym ciągle pracuję.

Po względzie na moje dodatkowe hobby w wędkarstwie jakim są filmy i lurebuilding (woblery) opiszę wam w tym pierwszym poście jakie metody wędkarskie preferuję i co często będziecie mogli zobaczyć na moim blogu.

Najczęściej lubię łowić na spinning oraz towarzysko wraz ze znajomymi zasiadam się na zasiadkach karpiowych już mogę przyznać, że mam rekordzik o wadzę 12kg :)
 (przyznajcie, że karpiowanie jest klimatyczne)


Inne metody też są mi bardzo dobrze znane, nie wszystkie bo nigdy nie łowiłem i nawet nie miałem okazji spróbować łowić na muchę.

Podsumowując
Na blogu znajdziecie różne ciekawe "patenty" wędkarskie, poradniki, opisy z wypraw wędkarskich, zabiorę was także do mojej woblerowej pracowni :)

Zachęcam do śledzenia mojego bloga, mam nadzieję, że będzie nam się miło gawędziło przez te długie wieczory

Facebook 
YouTube

Pozdrawiam 
Mateusz 

Komentarze

  1. Najważniejsze to zacząć i iść dobrą drogą. Mimo że przebywałem tu 30 sekund z czystej ciekawości zajrzę za jakiś czas po obiecane wpisy i patenty. Pozdrawiam i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga. Zapraszam również do poczytania moich wypocin na moim skromnym blogu http://rybymojezycie.com.pl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę śledził.

    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty